dimarts, d’octubre 12, 2010

Els viatges mai s'acaben del tot, oi?

Encara no he tingut temps d'acabar d'escriure les entrades dels darrers dies de viatge que ja estic enfrescat en un nou projecte, bé, més aviat la meva darrera obsessió (tinc viatges i obsession, jo), i de mentre, Bulgària, en lloc d'anar-se diluïnt en el record, es fa present en correus i comentaris dels amics deixats allà. Tinc la sensació d'estar-m'hi lligant sentimentalment com en el seu dia em va passar amb Armènia.

Primer va ser el correu i article del Drago, avui el correu de la Eli. Com vaig explicar  en el seu dia,  estant a Sofia la Elli se'm va tornar mig boja al rebre una trucada. Un music d'un conegut grup espanyol esta en un projecte de fer workshops musicals arreu del mon i n'ha escollit un a Bulgaria, vaig explicar en el blog aleshores. Us transcric un trosset de l'email que m'ha enviat l'Eli avui:

the last Saturday we had the concert with Max Moya from Ojos de Brujo & the Bulgarian musicians - it was a great success - the club was overcrowded, people enjoyed it very much. 

Es pot oblidar un país on les coneixences que has fet t'escriuen articles o t'envien correus per explicar com va acabar un projecte que iniciaven amb tota la il·lusió del món quan jo era allà? Jo crec que no.

Quan més pasa el temps més valoro aquest primer viatge a Bulgària.


(Ah, espero entregar-vos una altra entrada de blog durant aquesta setmana)

1 comentari:

Unknown ha dit...

hola xavi som n'oli de mallorca, volias demanar-me qulque cosa de siberia no? el meu correu es olipelmon@gmail.com
gracies.