dijous, d’agost 07, 2008

Afotrikis 3




Guanz al mig del desert entre Zuungobi i Ulaangom

Fent amics a les afores de Zuungobi

Dunes !!! Aixo no es desert?



Far West? No, Mongolia !!!


Pista sorrenca. No va ser ni molt menys el pitjor tram




Eclipsi parcial de sol
Cuidado forastero... :-) Home a Tsetserleg


Munyint el yak. Guanz a 30km de Tsetserleg



Ger a les afores Tsagaan Uul


L'Anatoli i la Valentina preparant el dinar
Dalt d'un port. Fotos fetes per uns turistes francesos que es van parar a saludar-me
Riu Delger. Molt maco pero sense pont per creuar el riu.



Uushigiin Uver.


Llac Khovsgol





9 comentaris:

Francesc Sissu ha dit...

Molt xules!
quina enveja, tros de cabrón!
Sissu

Triste Rey Billy ha dit...

hosti, clar tu has vist el eclipse!! que macu!!
Jürgen

Anònim ha dit...

8 dies sense dutxa?

no se, no se... ara veig per que vas tan lluny, tu ets un guarro.

;)

torna xavi!!!

Anònim ha dit...

Molt guapes les fotos! Escolta, això de 8 dies pedalant sense cap dutxa es un mètode mongolès per repelir els mosquits?

Ale, salut i força!

Aupa Neska ha dit...

jooooo Xavi, quines fotos més xules, ja estic esperant el pase en candeletes ;-)
jo demà, enfilo cap a les Lofoten, jeje

Natàlia

Aupa Neska ha dit...

Hello Xavi, bé, com estàs incomunicat, no se si saps que ha esclatat el tema Georgia/Osetia del Sud i estan a tirus..., se que tens amics/coneguts allà, per això t'ho comento.
petons
Natàlia

xtarafa ha dit...

Ei Natalia,

Si estic al cas de Georgia. Gracies. Tot i que on tinc mes coneguts i amics es una mica mes al sud, Armenia.... O aixo creia fins que ahir vaig rebre un mail d'un amic de BDN des de Tbilisi ;-)

xtarafa ha dit...

Ei Natalia,

Si estic al cas de Georgia. Gracies. Tot i que on tinc mes coneguts i amics es una mica mes al sud, Armenia.... O aixo creia fins que ahir vaig rebre un mail d'un amic de BDN des de Tbilisi ;-)

xtarafa ha dit...

Dani, pels mosquits Relec...
I no us cregueu que no la buscava la dutxa, eh? Pero es lo que hay. :-(